Himlen är oskyldigt blå


Det känns som om det var tusen år sedan vintern var här. Saknar den nog lite ;)
Idag ska jag nog mest läsa och äta kakor, rida lite, mest chilla runt. Kanske fixa lite med bloggen. Får se. Imorgon sak jag iaf åka och heja på alla ryttare på DKRS hopptävling. Skoj! Bilder kommer nog.

Jag vill oxå uppmerksamma en tragisk händelse. En person i min närhet har dött. Jag pratar om en nära vän kallad Chokladkakan den tredje.

Vi var så goda vänner och vi trvdes bra ihop. Vi hade många lyckliga dagar tillsamans

Nu är han borta. R.I.P min choklad.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Haha skön blogg ;)

2011-09-17 @ 18:01:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0