13 år och 364 dagar

Sophie är 14. Elin är 14. Molly är 14. Sofia är 14. Linn är 14. Linda är 14. Ina är 14. imorgon blir jag 14.

Tänk atr 14 år av mitt liv har gått. 14 är ganska mycket. Tänk  på 14 glassar, 14 chocklad kakor, 14 hästar, 14 filmer, 14 händer, 14 fötter, 14 tår, 14 köttbullar,14 kompisar, 14 år.

vad har hänt på de senast 14 åren? Jag har börjat i på ett högstadium, fått en massa vänner, blivit en bättre ryttare, kommit tillbaka till den stora kärleken till hästar som man hade som nybörjare, börjat njutit av livet, förlorat två människor som aldrig kommer tillbaka, hunnit lagt ut 179 bilder på fb, hatat, älskat,skrattat gråtit, saknat, önskat att någon kunde gå, trot att jag skulle dö, vad kan jag ha missat?

Vad jag minns på de senaste åren... Ja, jag mins inte mycket. jag minns när jag var ute och slogs mot drakar i skogen med Molly. Jag minns också när jag och mina dinosarier hade cyckelrace runt huset och att jag van varje gång. Jag minns när jag fick min första häst och hur jag tog fotot som sitter på min vägg och kommer sitta där för alltid. Jag minns min första privat lektion och hur många gånger jag ramla av Dolly på samma hinder. Jag minns när jag fick min älskade ponny Samba.

Vill ni höra mig berätta om mitt liv och vad jag ska göra med det+ kommentera om jag ska göra den första videobloggen i min bloggshistoria.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Bloggtävling på bloggen där du kan vinna det supersnygga pannbandet "Rock circle" från Fortis Et Liber. Var gärna med och tävla om detta superfina pannband! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.myshowroom.se/bloggtavling-vinn-pannbandet-rock-circle-fran-fortis-et-liber/

2011-09-23 @ 20:47:53
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Oda

Jag är inte fjorton heller. Blir det om en vecka och en dag :D

2011-09-24 @ 10:17:11
URL: http://hogwartsexpressen.blogspo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0