* 10 saker du inte visste om mig.


* En bloggares häst jag inte skulle tacka nej till.
* Svagheter hos mig som ryttare.
* Min favorit ras.
* 10 saker du inte visste om mig.
* Min första ridlektion.
* En A, B, C, D ponny och en storhäst (från hästnet) jag skulle välja och jag fick en av varje.
* Hur mina hästar var när de kom och hur de är nu.
* Något jag skulle vilja göra sommaren 2012
* Min första tävling.
* Favorit hästen på ridskolan.
* En annurlunda sak med min/mina hästar.
* Ett inlägg som BARA handlar om mig.
* Den fulaste outfiten jag kunde hitta.
* Vad jag vill göra när jag blir vuxen.
* Bilder på 10 riktigt fina hästar.
* Mina djur, förutom hästarna.
* Min familj.
* En gren jag skulle vilja tävla i.
* Drömhästen
-------------------------------
  1. Jag är alltid fulmmig den sista och första lektionen.
  2. Jag ska ta med Samba till Delsbo idag :D
  3. Jag hatar folk som säger att dom är sämst på allt.
  4. Jag vill sooovvaaa...
  5. Jag kommer äta godis i typ två månader nu.
  6. Jag tycker att spanska och rysska låter lika ibland xD
  7. Samma sak med finska och japanska.
  8. Jag tänker pallar inte vara i Färila så fort jag har slutat.
  9. Jag har dålig fantasi.
  10. Jag ska äta nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

om vi inte kan plugga i Umeå tycker jag att du ska ta o plugga här i Götet ;)

2011-10-08 @ 18:00:39
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0