Work it, make it, do it, mix it, harder, better, faster, stronger.



Har varit hemma en hel vecka för feber och trötthet, så mamma och jag åkte in till docktor idag. Mina blodvärden var för bra för lunginflamation, så det måsta vara något annat. Läkaren misstänkte en lång varig halskatar (låter inte kul). Mamma var nöjd med min sänka, 154. Det är tydligen högt för en kvinna (mamma hade 140 när hon var med mig på bb och det var jättehögt för kvinnor :P). Får se om jag kan gå till skolan imorgon.

Något jag har tänkt på är hur mycket jag hatar att snacka skit. Jag har själv gjort de men jag hatar det iaf. Jag kommer sluta med det nu. Det finns visa som inte fattar att det inte är okej (jag tänker på en viss person som jag inte tänker skriva på bloggen). Men jag fattar inte hur h*n är så trö i huvudet att h*n inte fattar att det inte är okej. Grrr, blir så arg på sånna som den personen!

Tack och hej från mig. Btw, ville bara nämna att jag har gjort en ny bakgrund. Vet ej om jag är nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Var gärna med i min tävling och vinn snygga benskydd ifrån Schockemöhle!



http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html



Lycka till! :D

2011-10-20 @ 20:36:43
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0