Don't play with the fire, please...

Måste skriva av mig lite.... Jag är så himmla jävla förbannad på vissa personer/saker! Jag fattar inte hur någon kan gå omkring och försöka bestämma över andra! Tro att de är små fucking änglar och alltid har rätt1 När jag möter en sådan person mår jag så illa att jag kan spy? Vad ger dig rätt att trycka ner andra? Vad ger rätten att vara dryg mot någon, bara för att h*n dumpade din kompis? Och vadfan gör det dig något att man forskar om samma sak på skolan? Vad säger att du är bättre, för att du "råkar" ha ett märke på dina jävla ridbyxor som kostar lite väl mycket? Är det okej att hacka på någon som är bättre än dig på någonting för att du är så himla avundsjuk? Vad fan står de? I en lagbok eller? Jag är så arg att jag kanppt kan skriva det här! Nu brinner det i mig och jag är sååååååå fuuuuckinnnggg förbannad! Gud jag vill slå in näsan på alla som har gjort detta! Alla där ute som vet med sig att de har sagt något sjukt taskigt till någon tycker jag ska gå och säga förlåt... Allvarligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: tack så jättemkt :D

2011-10-23 @ 15:10:22
URL: http://jockeylife.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming

sv: visst :)

2011-10-23 @ 15:31:42
URL: http://jockeylife.blogg.se/
Postat av: molly

men lilla gumman. chillit. berätta nu för molly vad som hänt.. <3

2011-10-23 @ 20:38:43
Postat av: molly

men lilla gumman. chillit. berätta nu för molly vad som hänt.. <3

2011-10-23 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0