Stackar snurre bubben


Snurre har fått i sig Alvedon istället för avmakningsmedel, så det blev en akut tripp till fru vetrenär. Det var inte klart om stor bubben skulle överleva.... Men nu efter det första dygnet så har han börjat äta lite, inte druckigt något dock, men är på bätrings vägen. Han får lite vatten i sig med medecinen han får så han inte torkar ut iaf. Han är svullen i kinderna så han ser ut som en hamster. Men huvudsaken är att han blir frisk, eller hur?

Idag var mamma och jag på ridning. Jag fick Casper (igen) och vi skulle lösgöra hästarna genom att ställa dem i olika håll och rida på volt. Utan stigbyglar. Jag blev ganska sur och jag kommer ha tränings värk morgon, efter som om jag släppte en millimeter på ytter benet så drog sig Casper utåt. Jag Blev typ galen på honom! Han ville inte gå, inte stå still, inta gå böjd eller rak! ARG!! Men det gick ändå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0