Falskmyntarna - Die fälscher


Sorry för alla deppiga inlägg de senaste veckorna, men det ska det bli ändring på!

Först ville jag säga att min statestik är i topp! Från 21 till 94 (!) sidvisningar och från 10 till 21 unika besökare! Det är grymt! Forsätt så!

Jepp, då var det ridningen. Igår så var jag till Ljusdal och hoppade med Moa och Molly. Samba vekade inte så pigg när jag rycktade henne. När vi red så vägrade hon flera gånger. När vi skulle hoppa en grin så kstade hon sig åt sidan och jag flög av (första gången på riktigt!) och hamnade på höften/rumpan, så är ganska mörbultad. Jag fick tydligen in benet under Samba för både pappa och Moa sa att det såg ut som Samba skulle trampa på mitt ben/fot, men det gjorde hon inte (som tur var).

Samba brukar vägra och så när hon har ont (på väg till kotledsinflamation) så ska ha fötterna på jorden resten av veckan. Jag var dum och bara tänkte att hon var lite trött när jag ryktade henne så det är dels mitt fel...

Dagarna har börja bli "normala" (skola och skit) så. Jag kommer nog få C i Engelska. Men en grej på min text låg på A (!!!!). Varför börjar jag missbruka parankteser? (Hehe).

Nu ska jag kolla på min nyaste film (rubrik) i samlingen. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0