Sista inläggdet detta sommarlov!

Jag ska ta en bloggpaus på hela sommarlovet så i detta inlägg kommer jag att lägga upp bilder från skolavslutningen och göra klart listan. Sedan kommer ni inte att se mig på hela sommarlovet (kanske någon gång ibland när jag svara på en fråga eller två). Fortsätt att komentera mitt inlägg! Så det var väl allt. Det kommer ett mega inlägg i slutet av sommarlovet så ni får veta allt jag har gjort (och en massa bilder, tror jag)! Min novellblogg kommer kaske bli mer aktiv (hoppas vi på). Min sommar design kommer här och där (kanske). Jag hoppas ni inte tröttnar på mig, men till höstterminen i åttan kommer jag tillbax ;)

Bilderna från skolavslutningen 2011:
Jag :)
Hannah
Vännerna
Fina Pernilla :)
Sofia <3
Mellanstaditet i kyrkan + en åtta.
Niorna i kyrkan
Thi klass :)
Tårta :3
Listan:
Dag 1 – 10 fakta om mig!
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Fråga vad ni vill, jag svarar!
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Om jag fick en miljon skulle jag vara så tråkig och göra familjen frå fån lån och sånt.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Jag har inte så många dåligavanor... Kanske att jag inte ska hoppa med Samba för överdrivet. Eller jag vet inte.
Dag 9 – Min favoritgodis. Varför just den?
Sånna här döskallar med ena sidan hallon och andra sidan laktris. Jag älskar den för att det är så gott!
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Randig t-shirt och jeans.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Mitt ridläger jag ska gå på och christians begravning.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
(Nytorp)
Dag 13 – 3 bra låtar.



Ints så bra då men men.

Hihi.


Dag 14 – Beskriva en vän utvändigt och invändigt.
Min vän är en helt underbar tjej. Hon HAr antingen glasögon eller linser. Eh... Hon har lika dålig humor som jag. Jag saknar henne jättemycket.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Jag ångrar inget.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Har ingen väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Jag vet inte. Kanske en kändis :P
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Fukost: Fil och flingor, macka och tårta.
Nu: Macka.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Fast den senaste.
Dag 20 – Min favorit film.
Oj, det finns så många. Pojken i randig pyjamas är bra men jag säager Harry Potter.
Dag 21 – Min dag i text/bild
Hinner inte. Jo spelat tvspel och sovit... Kul va?
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Ingen reaktion. Oj, kolla jag!
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Den här
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Väsen, jag får mysiga kallakårar ibland.
Dag 25 – Min favorithögtid
Min födelsedag.
Dag 26 - Nån jag saknar
Christian! HILDA! Come back!!!!!!!!
Dag 27 - Min favvo-outfit!
Pyjamas.
Dag 28 - Livets mening- enligt mig.
Det är hästarna.
Det var allt från mig så länge. Sommardisign snart :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

oj sorry, tänkte inte på det, Är det ok eller måste jag ta bort bilderna/bilden?? :( :(

hur fick du reda på att jag hade dom bliderna föresten (bara undrar)??

2011-06-16 @ 21:12:15
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina bilder:) Vad använder du för kamera?

2011-06-16 @ 21:29:39
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Jossan

visst jag frågar nästa gång :D

2011-06-16 @ 23:12:30
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/
Postat av: Oda

Jamen jag träffar dig ju snart ;) <3

2011-06-20 @ 10:34:16
URL: http://kajsasdotter.blogg.se/
Postat av: Hanna Ling

Sv; Japp jag har en shettis dom heter Dolly ;)

2011-07-03 @ 11:49:24
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0