Hästspott!

Jag  har inte gjort så mycket idag. Men vad kan man göra när det är ca -27 ute? Hehe, legat och läst nästa hela dagen. Just, de jag hittade typ kärleks lappar i boken jag läser nu.
Översättning: "It's not easy when it's hard... My heart lives for you (L) Tim Knapp (L)"
Översättning: "Ceciliadahlin (L) love love love."
Gulliga lappar i en biblioteksbok kanske inte är så gulliga när andra hittar dom :P Undra om dom fortfarande är tillsammans? Aja, skitsamma!

Jag var och gosade med pollarna idag, och som vanligt envisades Samba att slicka på min hand.... -.-'
Suck! Gullit, jag vet men inte när det är kallt! Har inte mycket mer att berätta nu.

Kommentarer
Postat av: molly

dom har nog aldrig varit tsm.. :P

2011-02-19 @ 16:53:16
URL: http://mollsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0