Sista dagen på året


Skitsnygg bild på mig då :D

Vi ska fira hos Oda så jag hoppas på att det blir en massa bilder. Jag har inga nyårslöften. Får ta typ "Komma på ett tills nästa gång" :P Eller naj. Hum, får se vad jag ska hitta på ;)

Var ute och gick/red med familjen (utom hannah). Jag hoppade av för att springa mig varm med Samba, som började tävla med mamma och  sparken! Sedan så sprang pappa och Dolly iväg. Jag sprang efter. Då fick Samba något ryck och rest sig på bakbenen och sedan sparkade bakut. Gud vad mamma och jag skrattade åt henne :P

Hoppas ni går får en trevlig nyårsafton :)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design!

Hej nu har jag äntligen en bloggdesign tävling igen på bloggen. Eftersom det va så populärt senast så kör vi igen. Vinnaren vinner en design gjord av mig där du får bestämma allt.



Gå in och anmäl dig här: http://ponnynceline.blogg.se/2011/december/bloggdesign-tavling.html#comment



Lycka till! :D

/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se

2012-01-02 @ 11:53:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0