Super excited!

Då börjar man ridskolan idag :D Jag är så nervös!! Igår så hade man ju gympa och man skulle göra dumma vadups. Det var inte så jobbit men mina lår känns som balonger som kommer sprängas... Och jag går i en hoppgrupp. Jag kommer rulla i ridhusets sand idag xD

Aja, då ska man berätta om dagen. Det har varit en rolig dag. Det börjad emed svenska. Vi skulle skriva ett exempel på en argumenterande text på tavlan om att "Det är nyttigt med choklad!".
Jag: Det skyddar mot hjärt-kälsjukdommar.
Ida: Va? Skyddar det mot könssjukdomar?!
Alla skratta.
Micke: Nej det ända som skyddar mot könsjukdomar är att inte ha sex :D
Alla skratta lite till.
Sedan på spanskan.
Karin: Bonita betyder fin och ni ska inte tänka på er skolsjöterska.
Jag dö av skratt.
Jaa, vad har ni gjort idag? :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA, bäst dag xD

lycka till på hästsaken :D

2011-08-31 @ 19:41:08
URL: http://emeliiieboren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0