Sjuk D:

Varför måste man bli sjuk?? Jag hade ont i magen igår och efter ett tag så gick det över. Inna vi skulle städa gick och la mig och läste lite i "Tusen gånger starkare". Sedan somnade jag! Jag brukar inte sova på dagen! Iaf väkte mamma mig och kände på min panna och sa att jag hade feber! Så jaag fick inte gå till skolan idag! Och vi har slöj och engelska och spanska! Inte ruligt :(

Iaf nu har jag bestämt vad som måste göras! Novellbloggen vill jag inte bli superrörig (ni vet hu det blir när man tex läser sju böcker samtidigt). Just därför ska jag ta det lite piano med Uttagningen. Jag kan kanske lägga ut en annan novell. Men det är så det liger till nu...



//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Samma symtom när jag var sjuk. Jag har ALDRIG somnat framför TVn förut men nu gjorde jag det flera gånger om dan...

2010-09-05 @ 15:38:16
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0