Shoppat! :D

Idag har man åkt till ljusdal för att fixa ett par svarta byxor och en snygg svart tröja. Hittade en del grjor på second hand. En snygg tröja och byxor (och lite choklad). Sedan gick vi till galerian och kollade på täkstift och lite olika sortes smink. Vi var in på Taem sportia och köppte shorts (Inte får mina muskelklumpat till ben passar i det men, men) till gympan. Sedan var vi in på Fifyt fifty (tror jag) och hittade en annan svart tröja. Jag gillade inte tröjan men mamma köpte den ändå.. :P

Vi plockade äpplen i Ljusdal också (hos mammas jobbar kompis, så tro inget annat). Ja klättrade på olika stegar och upp i trädet. När jag skulle upp i trädet på en stor stege så hände något skit läskigt! Mamma var "säker" på att stegen inte skulle glida i väg, så jag klättrade upp på den. Plötsligt började stegen glida. Jag satte mig på en gern, automatiskt. Sedan klättrade jag ner och fick en hostattack så jag satte mig på en gunga. Sedan åkte vi hem.

Har en bajs hosta :(
Och man ska ner till Gävle i morgon och spela med proffs! (hehehe)
Jag kommersuga fett! Jag spelar inge bra för jag har min jävla ADHD tandstälning och jag suger på låtarna! Jag kommer inte ihåg den vi ska komma ihåg! Arg! :@
Få se hur det går......

Bilder:
Så kommer man se ut i Gävle
Högklakade skor kanske...
Eller bara dom
Ett par svarta byxor
Med dragkedja om man vill ha vanliga byxor :)
Tröja..
Gympashorts.... Hiss eller diss???
Lekte lite med webbcam
Jag i mina addidas
Freak... :P
....
Fet?
Spöke...

Dagens låt:

Haha, minen :P
Kolla in min och Mollsh när vi sjunger den på Faccebook xD bäst som fan...
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Snygga snygga kläder;)

Du med dina skor. Jag älskar dom!

2010-09-11 @ 14:16:30
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0