Nu känns det att man bor på landet

Jag sitter här vid datan och tittar igenom en novell som jag ska lägga ut nu (ja, Oda börja dansa) och så hörs det en smäll! Jag går ner och frågar vad som händer. Mamma säger att dom har skjutit en älg utan för huset. Jag ba: "Va?".
Numer ett det är för sent att jaga och nummer två man får inte skjuta älg nära mänskor. Vi har kommit fram till att det måste vara en skaskjuten älg. Mamma blev orolig för att det var en av hästarna, men det tror inte jag. Hundarna måste väll ha känt att det inte lukta älg iaf. Pappa kollar till dom efter som det small så nära.
Jag blev nog lite rädd för hjärtat bultar......

Nu ska jag ner och äta glass tårt :P
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Så du har sett Sweeney Todd nu? Visst var den.. SPECIEL? ;)

Ja och jag vill att ni/du ska komma! Men som sagt går det inte på höstlovet..

2010-10-24 @ 20:19:41
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: molly

(till oda) kan ändå inte på höstlovet :( men kanske på sportlovet eller nåt :p rätt långt dit men jaja x) ska träffa arvid har jag bestämt också x)

2010-10-24 @ 22:10:05
URL: http://mollsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0