Min skola!

Detta inlägg handlar om vad jag tycker om min skola....

Tjejerna:
Tjejerna på min skola är relatift intressanta. Antingen gillar dom fotboll eller så sportar dom typ inte. Dom spelar i KIK, och tycker det är kul... Dom är prydliga och noga (ibland. Vissa busar med killarna och vissa inte....
Vi håller ihop i olika gäng tex Ellen och Agnes + Natta (ibland) och Elin, Linda och Sofia. Dom gängen har ändrats lite nu när det har börjat nya och det har slutat några.. Alla tjejer har ungefär samma humor: reta killarna! Detta håller vi på med tex på spanska när Karin (läraren som jag skriver om längre ner). Dom populäraste tjejerna är nog Olina och Ida (typ vet inte så noga :S)

Killarna:
Killarna i min klass är inte helt normala. Dom spelar även fotboll. Offta populära bland dom i 6,8,9. Om man inte spelar fotboll så är man (enligt dom) en nörd och hamnar i nörd-gänget (kan även hända om du spela fotboll). Dom populäraste killarna är nog Isak och Daniel, som är bästisar.
Killarn har nyligen kommit på att det är kul att göra smärt fulla saker *host* Tortera varan och filmar och lägger ut på Youtube.



Varnig! Våldsam...

Lärarna:
Jag har olika lärare för vare ämne så alla får lite eget.

Bohman:
Namn: Thomas Bohman
Ålder: Okänt men tror det är 40+
Lärare i: So och våran klassföreståndare
Historia: Bohman kommer från norrbotten (Älvsby). Han har jobbat på skola i 15 år (eller något sånt).  Kom till Färila för..... Typ jobbet xD
Familj: Sambon Stina och en hund
Gillar: Att läsa, flyga motorflyg, smarta elever och omöjliga frågor som om man svarar rätt för man pengar.
Ogillar: Marcireklamen och klipp-och-klistra på datan
Status bland eleverna: Rolig, skulle jag tro

Karin:
Namn: Karin Brorsdotter Larsson
Ålder: o.O Eh...
Lärare i: Spanska, svenska, drama och även våran klassföreståndare för oss.
Historia: Har bott i Linköping (tror jag). Har undervisat i Stockholm (på Liidingö). Har åkt ner till Holland för att lära sig språket. Kan prata spanska, nerderländska och franska. Bor nu i Järvsö (förort till Färila).
Familj: Sambo (eller man vet inte) okänt namn och två årig dotter.
Gillar: Spanska, drama typ....
Ogillar: Stökiga elever...
Status bland eleverna: Snäll

Stina:
Namn: Stina Johansson
Ålder: 40 + som Bohman
Lärare i: Engelska och syslöjd
Historia: Kom samtidigt som Bohman (vet ej från vart). Bor i Färila.
Familj: Thomas Bohman och deras hund.
Gillar: Ut och gå i skoge med deras hund
Ogillar: Typ.... Jag vet inte... Dom som inte vet vad slöjd är bra för...
Status bland eleverna: Rolig (smittad från Bohman)

Jag orkar inte skriva fler lärare så forsättning följer....
//KAkan


Kommentarer
Postat av: Gallo The Great

Haha bra förklaring på Bohman! X)Och killarna i klassen.. Aja.. man får väl stå ut med dom i några år till X)

2010-10-21 @ 19:49:23
URL: http://galloon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Är det inte Olina, Agnes och Ellen + natta ibland?

Eller är inte Olina med dom längre? ^^

<3

2010-10-23 @ 07:50:41
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com
Postat av: Emelie

Oj, de trodde inte jag, men aja :D

2010-10-23 @ 09:04:36
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0