Konstig drömmar och nära en svimning


Igår när jag klev upp ur badet började allt att flimra. Jag fick ingen luft så jag vinglade till fönstret och öppnade det för att få in luft. Allt bara var typ svart och jag mådde illa. Jag satte mig på golvet. Efter ett tag släppade jag mig upp till soffan och satt där tills det slutat flimra. Jag var super rädd!

Iaf så drömde jag två konstiga drömmar. Den första:
Det var sommar och Molly och jag hade badat. Vi stod och väntade på bussen i bikini. Sedan började vi gå mot Blixt och då hade jag inget ombyte så jag sprang hem. Där ifrån såg jag att bussen släppte av Adam och Paul. Jag bad pappa hämta ombyte. Då kom Adam, som såg mer ut som Axel Darnad, och sa att jag missat bussen. Då kom jag på att jag hade byxor och tröja på mig och blev jätteledsen och vaknade.

Den andra:
Jag var i skolan på loftet och satt och pratade med Pernilla och Gallo. Då sa jag att jag skulle flyttat till Umeå. Sedan så pratade jag med Bohman och jag skulle förklara hur jag bodde. Jag skulle bo i ett rött hus i en dal gång med en massa skog runt, en bit norr om Umeå. Det hade ett stall som hade vitt tegel längst ner och röt trä över. Det var mycket mark. Alla var ledsna, till och med Bohman. Många grät, Bohman med. Så kom Tilly och vi skulle gå till mitt hus. Asså, gå till fots till Umeå. Sedan vaknade jag.

Okej, den andra drömmen började inte spåra ur förren Tilly kom men, men. Jag var ganska för virrad när jag vaknade....
Haft på hjärnan sedan igår -.-'
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Molly

Vf skulle Amanda göra det?

2010-10-24 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0