Höstlov! :D

Jepp, har varit sjuk typ hela veckan :S
Jag mådde inge bra. När jag var till docktorn så sa han att jag skulle vara frisk till helgen. Mår mycket bättre i dag än dom andra dagrana.

Nu har man spelat med Nisse Langren. Han är super duktig! Han hade typ varit lika sjuk som jag så vi satt och drack te :P Haha!
Gör så om ni kan :P

Mamma och jag hämtade det vi beställt från Hööks och jag provade. Men dte är typ mina julklappar :P Kul att veta vad man får :P Iaf så ska mamma prata med Gitta och se om det är något klubbmästerskap på DKRS. Kul att vara med om det finns.

Jao, ska åka till Hudik den 2/11. Det kommer bli kul Emelie kommer i dag (ett på natten :P)! Hon kanske kommer med. Aja, vet inte mer var jag ska skriva...

Mina små älsklingar <333
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Gallo The Great

Lyllos dig som fick spela med Nisse x) Orkade inte skriva hela namnet.. ^^

Du är ju suer bra på trumpet men synd att du mådde så dåligt.. =S =)

2010-10-31 @ 16:49:42
URL: http://galloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0