Hejsan hoppasan!

Nu är denna skolvecka slut!
Vi skulle skriva in svenska på datorerna i skolan. Min data funka inte. Först skrev jag fel lösen, sedan den ba "Det går inte att logga in på domänen SKOLA" (J=Jag M=Micke K=Klassen)
J:Micke! Datan funkar inte!
M:Har du kollat internet kabbeln?
J:Femtioelva gånger, jaaaa
M: Åh! Jag får psykbryt på dom här datorerna!!! Ska vi inte kasta ut dom genomm fönstret, gå ner och hoppa på dom och sedan bränna dom?
K: JAAAA!
xD

Jag vill att det ska bli söndag, men jag vill inte att det ska bli söndag, men jag vill att det ska bli söndag och ÄH!!!!
För er som inte vet så ska jag rida för Marie-Louise Hellström på söndag (en av skaparna till hastihalsingland.se/en av sevenskaeliten i Dressyr), och är lite (host) närvös :S
Men det ska nog gå bra...

Det är en foto tävling på KPW och jag vill vara med men jag vet inte villket foto jag ska välja. Rösta gärna (före lördag) på vilken bild jag ska ta:
1.
2.
3.
Rösta rösta rösta!!


//Kakan

Kommentarer
Postat av: Nora

jag gillar första bilden nu ska jag fota också

2010-10-16 @ 10:56:48
URL: http://nones.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vem är Micke? :)

Är det typ en ny lärare? ^^

2010-10-21 @ 15:13:55
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0