Internet koma D:

Jag har inte skrivit på 1000 år för jag har legat i internet koma D: Men i da fixade Kenneth det :D Dett har hänt nder tiden jag legat i koma:
  • Jag har förstört mitt favvo pår ridbyxor D:
  • Jag har ridit i spö rengen
  • Jag har klättrat med Samba
  • Blivit hös på chokladbollar XD
  • Dampat ut för jag inte har någon info om vad vi ska göra på måndag
  • Varit på drömkvällen på skolan
  • Varit vaken till tolv XD
  • Har dött för det var en spindel i badrumet när jag duschat
  • Sätt lite av "Bad boys"
  • Ätit glass
  • Skrivit asmycket på en novell som snart ska ut
  • Skrivit en saga om en fisk :P
  • Typ viljat ha ett stort stall
  • Sjungit
  • Ätit värdens största vindruva
  • Skrattat
  • Missat ridningen D:
  • Byggt upp nya garderober
  • Sätt något spooky program
Och säkert någe mer jag glömt XD
Jaja, ska lägga ut fisk sagan på novelbloggen.
Bilder:
Love XD
Hon är ett monster!!!!
Inte så stor eld men jag gillar den än då <3
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Visst är det isis?? ;)

2010-06-05 @ 22:18:13
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: molly

e det min grill? xD

2010-06-05 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0