Och där är det över :D

Början av detta inlägg är emnat för Thina och Kenneth (Oda, få dom och läs detta om det går :D):

Tack för de tre underbara dagarna jag har fått uppleva. Dom har varit roande. Jag trodde att det skulle vara en massa "uråldriaga" gubbar och gummor och bara pratade om "den gammla goda tiden", och att barnen skulle bara synas men inte höras. Men det var något helt annat jag fick uppleva. Alla pratade med alla och var trevliga. Vuxna umgicks med barn och barn med vuxna. Ibland fick nog dom vuxna uppleva att vara barn igen, och få reda på hur underbart det är igentilgen. Musik, sång och glädje delades mellan alla gäster. Själva bröllopet var ett sånt bröllopp som alla barn drömmer om att man ska ha. Alla nära och kära har samlas för att titta på just ER och ge er all den upp merksamhet som man förkänar. Thina, din kläning var underbar (mycket finare än kronprinssesans, tycker jag). Kenneth, du var lika lugn, som vanligt. Ni har gjort så jag har fått ett minne att bära med mig hela mitt liv, utan att jag ska ångra att jag gått på det. Ett minst lika fint brölopp vill jag ha när jag blir stor. Och ni har lyckats att bevisa det. Det behövs inte att vara rik för att vara lycklig (även om ett tre dagars brölopp kostar en del). Jag önskar er all lycka som finns och att ni ska vara lyckliga resten av era liv, som ni kommer att leva tillsamnans. För ni kommer att älska varandra i nöd och lust till döden skiljer er åt ;) <3.

Nu så ängnar jag detta inlägg åt andra saker. Jag har kommit hem och fått reda på att vi INTE har något sminkbortagnings medel D:
Jag kommer att se ut som ett lik i morgon. Inte kul......
Jag ska nog hoppa in i durschen och ta bort mitt platta hår och bli mig själv igen ;).
Emelie: Du önskade ju en bild på kläningen och hur jag såg ut. Så här kommer det:

Ser redan ut som ett lik XD
Några låtar:
Sorry att jag gika den här
Håll med att det skulle vara kul om gospel kom och sjöng den här :P
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Mohaha! Vår låt var klart bäst!

Ska ringa pappa och säga det.

Vilken underbar början på inlägget! <33333

2010-07-25 @ 21:51:01
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: Odda

Föresten bara för att du stack från festen fick du ingen hejdå kram...

2010-07-25 @ 21:52:36
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: Odda

Äsch det gör inget :)

2010-07-26 @ 21:17:23
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: storsyrran

hade ingenaning om att du tyckte så.... men det kan ju bero på att du har ett hårt yttre .P

2010-07-26 @ 23:11:02
Postat av: storsyrran

och föresten ... är det sånt där som du håller på med när du kommer hem mitt i natten.

2010-07-26 @ 23:47:21
Postat av: Anna Lindqvist

Du har skrivit jätte underbara ord!!! Det var fint sagt!!



Tack

2010-08-10 @ 11:44:59
URL: http://anjutka1982.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0