Stön!

Mamma väckte mig kl 5.30 på morgonen, för att hästarna hade rym. Vi åkte omkring och leta. Jag fick gå igenom skogen för att kolla om dom gått dit. Mamma ringer och sägar att dom är på väg till Loos eller Näsberg. Jag, Hannah (som nu är vaken) och mamma åker iväg och spårar. Lisa och hennes pappa hade fångat dom så nu går dom i en hage hos dom. Vi ska åka dit i eftermiddag och rida hem dom.

I dag ska man åka till ljusdal och träna på någon mysko låt som man ska kunna utan till men pappa typ visade mig i förrgår och jag inte hunnit träna ett skit på såå jag vet inte hur det kommer att gå XD :P
Jag vill så gärna sova nu men orkar inte, eller kan inte (för pigg).


Bus pollar <3
//Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0