Och nu är man hemma!!!

Nu är man hemma från kusienerna. Jag har varit på gröna lund och på Birka! Det var jättekul! På grönan åkte jag Insane, Extrime, Lustiga huset, Pettson och Findus värld, Kvasten, Blå tåget, Popexpresen och Cirkuskarusellen. Det var jättekul. På Birka så fick vi se gravar, där Birka har legat, ett kors, ett ställe där ett vikingahus stått, får och en teater. Det var skoj. Jag fick alla runrader. Sen åkte vi hem. Ronja blev jätteglad när vi hämtade henne. Snurran blev också glad. Samba och Dolly blev det också.

Min love!
Min mini-mamma
Model??
Hehe
Men omg!!!
Lite sne bara...
Lite hårig :P

Några fick åka till den här i Popexpresen, har haft på hjärnan sedan dess -.-'
//Kakan

Kommentarer
Postat av: Odda

Åkte du inte Kvasten??

HAHAH BILDEN PÅ RONJA VAR JU ÄNDÅ BÄST!

2010-08-02 @ 22:35:39
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: Odda

Du måste skriva mer på " Flickan som hade tur... Snarare otur"!!!

2010-08-03 @ 00:42:49
URL: http://odansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0