Hola!

Vaknade kl. 9 i dag :D
Jag läste lite och sedan gick jag och red. Jag mötte Molly på vägen hem. Vi hjälpets åt att ta hästarna från natthagen till storhagen. Charle ville leka med Samba men det ville inte hon. Hon nafsa åt honom och då sprang han till Molly. Haha :S
Nu sitter man och skriver på KPW. Har två aktivanoveller där. Min senaste, Vikingagudinnan, är ganska bra. Vill festis!! Vet ni hur iriterande det är när man inte har det man vill ha hemma?! Arg!!! I alla fall ska vi ta hand om Evas djur när dom åker till sin fäbod (tror jag...). Det är jättesöta kvigor och får :)
Jag har gett ett löffte till den här terminen. Jag ska rida varenda dag! Kankse måste bryta det.....
Aja, mamma och pappa kanske ska åka och hyra film och köpa festis :)
Hoppas jag.... :P
Har läst ut Harry potter på engelska nu :D Det var superjobbig när Hagrid prata för han pratar inte "riktig" engelska och när Petunia får någon damp jag ba: Haleulja! Engelska!. Hehe, diss av Hagrid.
Nä, jag skoja.
Vampyres suck kommer ut den 18 augusti! Det ska bli så kul att se den :)
Det är bara en vecka och sex dagar till skolan börjar:( innte så jävla sugen facktiskt..... I alla fall ska det bli kul att Molly ska börja i min klass!! Kan byta ut en lite pest ;) Nä, jag skoja :P
Mamma och jag har lagt upp en plan över min ridning. Ska i alla fall åka till någon proffs ryttare någonstans och hon ska få säga vad hon tycker vad jag ska träna på. Det ska bli intressant. I alla fall kanske jag ska lägga ut en hiss och diss och en videobomb innan vi börjar skolan ;)
Det var allt
Dagens låt:
Har haft på hjärnan hela dagen!!

//Kakan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahah, låten xD

Såå gammal men helt okej :P

Men boken jag köpte heter Helt Random, det stod i texten men alltid trevligt med kommentarer :)

Kram kram från mej till dej, Karin! <3

2010-08-12 @ 00:49:51
URL: http://emeliiieboren.blogspot.com
Postat av: Johanna från ridlägret ;p

Jag måste också se Vampires Suck!

Den verkar asbra, haha xP

Har en bild från den filmen som bakrund på datorn xD

2010-08-16 @ 15:23:54
URL: http://kallbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0